Itt a Budapest Airport válasza Tarlós kemény bejelentésére
Azon megy az adok-kapok, hogy lehet-e forgalom Ferihegyen éjfél és hajnal 5 óra között.
Azon megy az adok-kapok, hogy lehet-e forgalom Ferihegyen éjfél és hajnal 5 óra között.
Saját fejlesztésű takarítórobot tesztelésébe kezdett az Airport Security Zrt. a Budapest Airport területén. Az ICA névre keresztelt eszköz egyetlen műszak alatt 1500 négyzetmétert pucol tisztára.
A társaság szerint a bérfejlesztés minden reptéri munkakörben jelentkezik.
A járatok júniustól közlekednek a Liszt Ferenc reptér és Castellón között, heti kétszer.
Egy év alatt több, mint ötödével nőtt a Budapest Airport kereskedelmi egységeinek forgalma.
Ötvenmilliárd forint fölött jár a kártérítés, amelyet az állam fizethet az utalványos piac átalakítása miatt; beszólt a kormány a ferihegyi repülőtér üzemeltetőjének; Magyar Nemzet néven jelenik meg a Magyar Idők. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Április 1-jén, tesztjelleggel indul az önkiszolgáló csomagfeladás.
Csak tavaly negyedmilliárd forintba került, hogy a kormányváró vendégei kényelemben időzhettek gépük indulásáig – derítette ki a HVG.
Évek óta készen vannak a tervek a budapesti reptéri vasútra, de az mégsem épül, és az egyetlen ehhez kapcsolódó hír az utóbbi időben az volt, hogy – egyes találgatások szerint a vasút miatt – visszavonták a reptéri parkolóház építési engedélyét. A hvg.hu birtokába került egy attól eltérő, kínai terv, amely erre is magyarázatot ad. A szakma azonban nem támogatná a nagyszabású projektet.
Óriási fejlesztéseket harangoztak be a budapesti repülőtéren – magyar szemmel nézve. A versenytársak még mindig nagyobb pályán fociznak.
A munkabeszüntetés a frankfurti reptér forgalmát érinti elsősorban, de más sok másik német nagyvárosét is, igaz, több német városból pedig továbbra is zavartalan a légi közlekedés Budapestre.
A légitársaság saját hibáját úgy korrigálta, hogy egy önként jelentkezőt leszállítottak a Budapest–Barcelona-járatról, és fizettek neki 250 eurós kompenzációt. A Wizz Air rendszeresen több jegyet ad el a gépekre, mint ahányan utaznak, ezért már meg is büntette őket a kormányhivatal.
A terminálokhoz közeli nagy parkolót építkezés miatt két évig nem használhatják az utasok, a közeli Holiday-ban pedig 3000 forint helyett 12 ezerre emelkedett a napidíj. Közben viszont rekordokat dönt a reptéri forgalom.
A téli menetrend október végén lép életbe.
A budapest repülőtéren rég nem látott vendég fogadja azokat az utasokat, akik ezekben a napokban utaznak a Budapest Airport 2B Termináljáról: egy Malév-festésű Tupoljev Tu-154-es.
A 2B Terminálhoz kapcsolódó tízezer méteres területen 10 új utashíd kapott helyet.
A Wizz Air irányonként heti háromszor fog repülni Budapest és Doncaster között októbertől.
Olvasónk azt mesélte, két Budapestről induló járatát is törölte szombaton a Ryanair, de a vasárnap reggeli Budapestről London Stanstedre tartó gépe sem indult az ír fapados cégnek. Az esetet a Budapest Airport is megerősítette lapunknak, a Ryanair londoni bázisán uralkodó időjárási okra hivatkozik, ami miatt egyéb késések és járattörlések is megeshetnek.
Története legnagyobb sztrájkját éli meg az ír fapados légitársaság, elsősorban a mediterrán országokba menő járatok érintettek – ez 50 ezer utast jelent.
Sikeresen befejeződött a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 1-es futópályájának műszaki átvétele és a Légiközlekedési Hatóság is elégedett a beton felújításának műszaki színvonalával – közölte a légikikötőt üzemeltető Budapest Airport. A pályafelújítással egyidőben új, világszínvonalú műszeres leszállító berendezést (ILS) kapott a futópálya, ennek műszaki paramétereiről pedig egy kétnapos, ún. kalibráló repülésen győződtek meg a szakemberek.